Co z tą Listą Wdrożeniową?

Już ponad 3 miesiące temu do systemu zawitała nowa, zaktualizowana Lista Wdrożeniowa. Już od 3 miesięcy oddajecie swoje głosy na poszczególne wdrożenia, które pomogą Wam w codziennej pracy. Ale na co tak naprawdę ona wpłynęła?

 

Tym artykułem chcemy podsumować dotychczasowy wpływ funkcjonowania Listy na Państwa systemy, jednak zanim do tego przejdziemy przypomnijmy parę podstawowych zasad jej działania:

1.Głosy:

Przyznawana są na okres miesiąca, a liczone są na podstawie posiadanych Modułów:

1 Moduł – 1 głos
2 Moduły – 5 głosów
3 Moduły – 10 głosów
4 Moduły i więcej – 15 głosów

Dodatkowo można uzyskać jeden głos za stałe korzystanie z własnego serwera FTP lub wtyczki Planeupload. Czasem można dostać od nas prezent w postaci głosów – na przykład za branie udział w wydarzeniach przez nas organizowanych.

Należy pamiętać, że niewykorzystane głosy nie przechodzą do następnego miesiąca.

2.Wdrożenia:

Na wdrożenia można oddawać maksymalnie 3 głosy na miesiąc. Przykład – głosując na dane wdrożenie 3 razy dnia 11 stycznia, to kolejne 3 głosy na to wdrożenie można będzie oddać 11 lutego. Głosy oddane na zgłoszenia przechodzą na kolejne miesiące. Wdrożenia do realizacji są zaplanowane do 40 dni roboczych do przodu i uzupełniają się, gdy aktualnie realizowane wdrożenie zostanie zakończone.

Oto zasady w wersji skróconej, natomiast po pełny opis działania zapraszamy tutaj.

 

Znając już zasady, można przejść do podsumowań. Jak można zobaczyć w historii wdrożeń, przez te trzy miesiące zostały wdrożone dwa wdrożenia, w tym jedno duże (o czasie realizacji 20 dni roboczych). A były to:

Łączenie kilku zamówień w jedno – czyli duże wdrożenie pozwalające na łączenie kilku zamówień jednego klienta w jedno duże. O tym, jak to wdrożenie dokładnie działa można zobaczyć tutaj.

Wyświetlanie w produkcie danych wyliczonych w Excel – nieco mniejsze wdrożenie, ale bardzo funkcjonalne. Pozwala na wyświetlanie w produktach kalkulowanych danych zwracanych, które własnoręcznie można zdefiniować. O tym, jak je ustawić oraz wyświetlić na stronie sklepu do przeczytania tutaj.

 

Natomiast aktualnie realizowanym wdrożeniem jest Fakturowanie zbiorowe – ta funkcjonalność da możliwość wystawiania faktur zbiorowych na klienta, w zależności od wybranego okresu fakturowania. Jest to następne duże wdrożenie, bo aż o czasie realizacji 20 dni roboczych. Termin zakończenia planowany jest na 04.12.2018r.

Kolejnym w kolejce realizowanym wdrożeniem na pewno będzie Edycja danych na FV – ale co później? INTEGRACJA – DHL? Aktualizacja zmiennych w mailach? Kody kreskowe? A może coś zupełnie innego?

To już zależy tylko od Was – wszystko może się tak naprawdę w tej “kolejce” zmienić, wystarczy tylko zacząć głosować. Statystyki mówią same za siebie – blisko połowa systemów nie wykorzystuje swoich głosów. Nawet gdyby miałby być to tylko pojedyncze głosy, to i tak cała lista mogłaby się całkowicie odwrócić.

 

Dlaczego więc nie wykorzystać swoich głosów? :)

 

O autorze
Konrad Skotniczny

Specjalista ds. wsparcia technicznego. W iwarePRINT zajmuje się obsługą systemu Ticketów, prowadzeniem Bloga wraz z sekcją Help oraz testowaniem oprogramowania. Prywatnie student oraz miłośnik e-sportu.

Podziel się wpisem:

KOMENTARZE

komentarzy