Lista wdrożeniowa – drobne podsumowanie

13 sierpnia 2018 roku wystartowaliśmy z nową wersją Listy Wdrożeniowej, która od ponad pół roku dostarcza nam informacji, jakie funkcjonalności są najbardziej potrzebne w naszym systemie. Od tego czasu dzięki Waszym głosom oraz propozycją udało nam się wprowadzić do systemu aż 9 funkcjonalności. W tym wpisie wymienię co udało się wdrożyć, wspomnę o najbliższych nowościach w iwarePRINT oraz opiszę drobne zmiany związane z funkcjonowaniem Listy Wdrożeniowej

Zaczynając od wdrożeń, które już zostały wprowadzone w iwarePRINT (w kolejności chronologicznej):

  1. Łączenie kilku zamówień w jedno – proste narzędzie, które ułatwia pracę w sytuacji, gdy klient składa kilka zamówień, ale każde z osobna. Dzięki temu można wystawić jedną fakturę do wszystkich jego zamówień.
  2. Wyświetlanie w produkcie danych wyliczonych w Excel – tak zwane Własne pola zwracane. Przydatna funkcjonalność, gdy chcemy podać klientowi jakąś niestandardową informacje na podczas zamawiania produktu, np. ceną za metr kwadratowy.
  3. Fakturowanie zbiorowe – możliwość wystawiania klientowi faktur tygodniowych lub miesięcznych, zamiast faktur dla każdego zamówienia z osobna. Przydatne w przypadku stałych klientów, składających dużą liczbę zamówień.
  4. Edycja danych na FV – funkcjonalność ta pozwala na edytowanie danych na fakturze przez klienta w wypadku, gdy mają się tam znaleźć dane inne, niż te podane przez niego przy rejestracji.
  5. Aktualizacja zmiennych w mailach – dodaliśmy parę tagów mailowych, które pozwalają polepszyć komunikaty mailowe wysyłane do klientów drukarni.
  6. Kody kreskowe – obsługa kod QR oraz kodów kreskowych w systemie. Umieszczenie kodu na karcie technologicznej pozwala, za pomocą czytnika, na szybkie odnalezienie zlecenia w systemie.
  7. Zdarzenie mailingowe – zmiana daty terminu realizacji – powiększono bazę zdarzeń mailingowych o jedną pozycję, związaną ze zmianą planowanego terminu realizacji danego zamówienia. Pozwala automatycznie informować klienta o ewentualnych zmianach tego terminu.
  8. Nazwy zleceń – możliwość nadawania nazw własnych do zleceń. Dzięki czemu można wyróżnić dane zlecenie czy uprościć jego wyszukanie w systemie.
  9. INTEGRACJA – DHL – najnowsza funkcjonalność, czyli pełna integracja z systemem DHL powiększa grono zintegrowanych kurierów iwarePRINT.

Do tego mały bonus…

  1. Stan magazynowy – poza kolejną Listy Wdrożeniowej zostały także wdrożone Stany Magazynowe. Znajdują się one jeszcze w fazie testów, dlatego instrukcja do ich obsługi nie została jeszcze opublikowana. Pełne informacje na temat działania tej funkcjonalności będą opublikowane na naszym helpie pod koniec tygodnia oraz w następnym wpisie na blogu, który pojawi się pod koniec marca – będzie on dotyczył modułu Produkcja.

Jak widać, sporo funkcjonalności udało nam się wdrożyć – a o tym, co będzie następne, decydują oczywiście Wasze głosy. Dlatego, jak za każdym razem gdy tylko wspominamy o Liście Wdrożeniowej, namawiamy – nie ma co marnować głosów, rozwój systemu zależy tylko od Was. :)

Jeżeli chodzi o zbliżające się nowości, które zostaną wdrożone z Listy:

  1. INTEGRACJA – Paczkomaty – podobnie jak DHL, Paczkomaty zawitają wraz z pełną integracją do systemu iwarePRINT. Wdrożenie zostanie wprowadzone do systemu już 20 marca.
  2. Szybka zmiana statusów zamówień na „opłacone” dla wielu pozycji – czyli usprawnienie zmieniania statusu zamówień w sytuacji, gdy chodzi o operacje na dużej liczbie zamówień. Data – 28 marca.
  3. Powiadomienia SMS – integracja – czyli integracja z zewnętrznym systemem obsługującym usługę powiadomień SMS. Od 17 kwietnia będzie można wysyłać komunikaty nie tylko mailem, ale także poprzez SMS.

Czyli w najbliższym czasie czekają nas dwie duże integracje oraz jedno drobne usprawnienie systemu. A co będzie dalej? Wy podejmiecie tą decyzję. :)

Na sam koniec nieco o zmianach – wprowadziliśmy aktualizację, która przyniosła kilka znaczących zmian w funkcjonowanie Listy:

  1. Oddawanie głosów na to samo wdrożenie – do tej pory, na to samo wdrożenie mogliśmy oddać 3 głosy, po czym by oddać na nie kolejny raz głos trzeba było odczekać 30 dni. Aktualnie zamieniliśmy te właśnie 30 dni na system miesięczny – teraz nie trzeba już odliczać sobie dni, bo w dowolnym dniu następnego miesiąca będzie można oddać jeszcze swoje głosy na to samo wdrożenie.
  2. Głosy dodatkowe – często przyznajemy Wam dodatkowe głosy na różne aktywności, czyli chociażby za udział w webinarach. Wprowadziliśmy funkcjonalność, że dodatkowe głosy nie są objęte żadnymi limitami, czyli nie podlegają chociażby limitowi 3 głosów na miesiąc na jedno wdrożenie.

Dodatkowo w najbliższym czasie zostanie dodana możliwość eksportu pozycji znajdujących się na Liście Wdrożeniowej.

Informujemy też, że niedługo zostanie założona grupa dyskusyjna iwarePRINT dla naszych klientów – będzie to grupa na Slack`u. Zaproszeni do niej będą wszyscy klienci abonamentowi, a sama grupa będzie służyła rozważaniom na tematy ogólnie związane z systemem, jak chociażby konsultacji z Wami nadchodzących wdrożeń. Gdy powstanie taka grupa – poinformujemy Was o tym.

 

W imieniu całego zespołu dziękuję za wszystkie do tej pory oddane głosy na Liście Wdrożeniowej – czekamy także na kolejne!

Pozdrawiamy!

O autorze
Konrad Skotniczny

Specjalista ds. wsparcia technicznego. W iwarePRINT zajmuje się obsługą systemu Ticketów, prowadzeniem Bloga wraz z sekcją Help oraz testowaniem oprogramowania. Prywatnie student oraz miłośnik e-sportu.

Podziel się wpisem:

KOMENTARZE

komentarzy