Blog

Nadciąga IwarePrint 3.0

Opublikowano 11 czerwca 2021

Zmian będzie dużo i wprowadzane będą harmonijnie. To największa rewolucja w dziejach IwarePrint. Systematycznie, krok po kroku będziemy przybliżać Was do finalnego celu jakim będzie IwarePrint 3.0. Transformacje zajdą w samym systemie, ale równie dużo pracy czeka nas w obrębie działania z Klientem. Zapraszamy na przewodnik po zmianach w systemie IwarePrint!

Zwiększenie mocy przerobowych IwarePrint

Po bardziej gorącym okresie związanym z marcową awarią serwerów podjęliśmy decyzję o rozbudowie naszej kadry IwarePrint’owej. Zmiany wprowadziliśmy pomimo utraty w miesiącach marzec – maj 30 % wpływów abonamentowych. Modyfikacje, które wprowadzamy są największymi w dziejach IwarePrint. W niektórych segmentach wręcz rewolucyjne.

Zatrudniliśmy sześć dodatkowych osób poszerzając team IwarePrint do łącznej liczby 14 osób. Dwóch nowych Programistów, dwóch testerów oraz dwie kolejne osoby do obsługi Klientów abonamentowych. IwarePrint od lipca br. opierać się będzie na rozbudowanych czterech głównych działach. IT, Testerzy, Obsługa Klienta i Sprzedaż.

Co nas dodatkowo cieszy, powróciliśmy do pracy biurowej. Od czerwca nadajemy z biura przy Kazimierza Wielkiego we Wrocławiu.

Cel jest niezmienny. Dostarczenie niezawodnego narzędzia dla Drukarni i Agencji reklamowych działających w poligrafii. 

Zmiana w działaniu Helpdesku. Czas na Customer Success Management 

Jeszcze przed awarią Obsługa Klienta (Helpdesk) była obszarem, który wymagał dodatkowych modyfikacji. Przez ostatni rok wprowadziliśmy szereg zmian, nazwijmy je “aktualizacyjnymi”. Duży rozwój i rozbudowa bazy wiedzy czy też FAQ’a to wciąż za mało.

Pierwszą większą zmianą jaką zamierzamy wprowadzić to zmiana działu Helpdesk i utworzenie nowego działu w to miejsce – Customer Success Management.

Czym Customer Success Management ma różnić się od Helpdesku? 

Przede wszystkim aktywnym podejściem do Klienta. Zależy nam, by firmy pracujące na naszym systemie odnosiły biznesowy sukces. Bez sprawnej współpracy i traktowaniu Klienta jak Partnera, zamiast zwykłego użytkownika to się nie uda. 

Od lipca likwidujemy obecny Cennik Wsparcia Technicznego. Rezygnujemy z płatnego podziału 24 h, 48 h czy bezpłatnych 10 dni. Cel finalny jest jeden. Jak najszybsza reakcja na zgłoszenie. Do września 2021 r. planujemy wyśrubować znacznie szybsze czasy odpowiedzi na zgłoszenia techniczne.

Nowa skórka systemowa 

To od zawsze był problematyczny temat w IwarePrint. Edycja za pomocą CSS, JS, HTML znaczącą utrudniała pracę na systemie tym Klientom, których wiedza w tym zakresie jest znikoma.   

Obecne skórki systemowe generują sporo problemów, potrzebują „kodów”, robią błędy, wymagają dodatkowo wydzielonych programistów do pracy zarówno po stronie Klienta jak i po stronie IwarePrint. W obecnej formie mamy przez to ograniczone opcje wdrażania nowych funkcji systemowych, które wymagają zmiany w szablonie. W takich przypadkach aktualnie, każdemu Klientowi osobno konfigurujemy (aktualizujemy) system, co również generuje masę prac dodatkowych, odsuwających nas od rozwoju systemu. Na końcu nikt nie jest zadowolony. 

Nowa skórka będzie zdecydowanie bardziej dopracowana zarówno pod kątem funkcjonalności jak i wyglądu.  Klienci nie będą musieli edytować kodu CSS tylko będą mieli możliwość rozbudowy skórki za pomocą widgetów na froncie sklepu. 

Skórka będzie posiadać różne motywy graficzne. Klienci będą mogli zmieniać przykładowe kolory szablonu, układ ikon bez potrzeby edytowania, jak obecnie, za pomocą CSS. Przy tworzeniu szablonów uwzględnimy wszelkie uwagi, które wcześniej były zgłaszane przez naszych Klientów. Nowa skórka pojawi się w systemach w 4 kwartale 2021.

Nowy Panel Administracyjny – IwarePrint 3.0 

Obiecywaliśmy lekki “lifting”, ale jednak potraktujemy temat całościowo i z właściwą powagą. Poprawa ergonomii i ułatwienie korzystania z Panelu będzie tematem kluczowym dla największych zmian. Zmian, które zaczniemy realizować zaraz po wdrożeniu skórki systemowej.

Często to podkreślamy. Na przestrzeni ostatnich trzech lat wprowadziliśmy ponad 170 nowych funkcjonalności systemowych. Takie tempo rozwoju oprogramowania wiązało się z niższym priorytetem dla użyteczności interface’u. Czas najwyższy to zmienić. Zmianie ulegnie znacznie widok samego Panelu Administracyjnego systemu IwarePrint tzw. bekhendu systemu. Planujemy sporo porządków w drzewie Menu systemu. Zmiany obejmą cały Panel Administracyjny, dojdą prace nad responsywnością.

Żeby zobrazować zakres zmian wklejamy poniżej dwa screeny. Aktualny widok Zamówień i Nowy Widok Zamówień. Od razu też uprzedzimy. To tylko prototyp pokazujący zakres zmian jaki chcemy wprowadzić. W tym zakresie na pewno będziemy konsultować sporo tematów z obecnymi Klientami.  Do tego projektu przysiądziemy po zakończeniu prac nad nową skórką graficzną, w czwartym kwartale 2021 roku. 

Aktualny widok Panelu Zamówień w systemie IwarePrint 2.0
Nowy Widok Zamówień – prototyp IwarePrint 3.0

Nowa skórka i Nowy Dashboard to nie jedyna rewolucyjna zmiana wprowadzająca w świat IwarePrint 3.0 

Wyraźne rozdzielenie klienta SaaS od Klienta Wdrożeniowego

Ciężko nas scharakteryzować. Jesteśmy firmą Saas’ową, jednocześnie będąc firmą wdrożeniową. Spora grupa naszych Klientów wymaga indywidualnego traktowania. Dopracowania indywidualnych procesów dla konkretnego Klienta, nie bacząc na standardowe rozwiązania systemowe.

Od lipca br. wyraźnie rozdzielamy Klientów abonamentowych, nie wymagających żadnych nowych wdrożeń indywidualnych, od tych z naszych Klientów, których w skrócie można nazwać „Wdrożeniowymi”. 

Dla tych Klientów z segmentu ściśle abonamentowego nie będziemy realizować dodatkowo płatnych, pojedynczych wdrożeń. Do dyspozycji Klientów abonamentowych w dalszej kolejności zostanie Lista Wdrożeniowa ogólnosystemowa, natomiast, żeby wprowadzić nowe funkcjonalności trzeba będzie przejść do sektora Klienta Wdrożeniowego.

Klienci Wdrożeniowi 

Klienci Wdrożeniowi to w naszym rozumieniu tacy, którzy wymagają dużej ilości zmian, indywidualnej opieki, osobnych wydzielonych serwerów pod wdrożenia, dodatkowych integracji. Klient wdrożeniowy to taki Klient, który posiadać powinien własnego Opiekuna Klienta oraz osobny team dedykowany wdrożeniom oraz zewnętrznym integracjom. 

Klienci Wdrożeniowi otrzymają od nas dedykowanego Opiekuna i wydzielony osobny team z, którym konsultować będą wszystkie zmiany systemowe i który zapewni kompleksową obsługę i konfigurację systemu. Wdrożenia i zmiany systemowe będą w tym module realizowane w oparciu o rozliczenie na bazie godzin przepracowanych przez pracowników iwarePrint. 

W pierwszym okresie nie chcemy wprowadzać Nowych Pakietów Wdrożeniowych z dużą intensywnością. W nadchodzącym kwartale podejmiemy się nie więcej niż trzech takich dodatkowych wdrożeń. Kolejni Klienci będą obsługiwani w dalszej kolejności. Startujemy z tym projektem od lipca br. 

Jeśli już dziś ktoś z naszych obecnych lub przyszłych Klientów jest zainteresowany poznaniem większej ilości informacji oraz domówieniem ewentualnej współpracy zapraszamy do rezerwacji 30 minutowego spotkania z naszym działem Sprzedaży z naszym przedstawicielem. 

Administracja Sklepu za Klienta 

Wprowadzamy również usługę pełnej obsługi sklepu za Klienta. W tym modelu Klient skupia się tylko na prowadzeniu sprzedaży on-line. To nasi pracownicy konfigurują i obsługują system. Wprowadzają i tworzą produkty, podłączają kurierów, płatności i szereg innych ustawień. Przy takim założeniu, Klient płaci standardowo abonament miesięczny za moduły z, których chce korzystać. Opłatą dodatkową w formie miesięcznego abonamentu jest koszt naszego Pracownika, który w pełni obsługuje i konfiguruje sklep i system. Takie pełne stałe wdrożenie bez wprowadzania zmian systemowych w postaci nowych funkcjonalności.

Podzlecanie na innych platformach sprzedażowych

Rozwijając moduł Podzlecania w planach mamy także pojawienie się na zewnętrznych platformach sprzedażowych. Cel? Zapewnienie dodatkowych korzyści sprzedażowych Klientom, którzy chcą udostępniać swoje produkty innym Kontrahentom działającym w obszarze poligrafii, ale niekoniecznie pracujących na naszej platformie sprzedażowej. Te integracje pojawią się najpóźniej, ale możemy już trochę o tym wspomnieć. Jeśli artykuł ten, czytają firmy działające on-line w oparciu o popularne platformy sprzedażowe (np magento, woocommerce, shopify) i chcą zapoznać się z ofertą Drukarni & Agencji działających w oparciu o dropshipping produktów poligraficznych zapraszamy do kontaktu i spotkania on-line. 

Q&A IwarePrint 3.0 

Zmian jest dużo. Chętnie spotkamy się z Wami na żywo i doprecyzujemy kierunki w, których zamierzamy podążać. Odpowiemy na pytania i wątpliwości, jeśli takie się pojawią. Zapraszamy na sesję Q&A , która odbędzie się 25 czerwca 2021 o godzinie 12:00 Zapisywać można się już teraz TUTAJ. Rejestracja Wymagana. Wy zadajecie pytania, my odpowiadamy.  Żeby zapanować nad przebiegiem spotkania, w myśl ideii Q&A czekamy na pytania z Waszej strony. Pytania prosimy przesyłać do 24.06 br. włącznie, na adres mailowy bok@iwareprint.pl No i oczywiście zapraszamy na żywo.

Do usłyszenia

#team IwarePrint

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Newsletter

Na bieżąco i z tematem pod reką.

Umów się na prezentację systemu
Szybkie pytanie, szybka odpowiedź, szybki kontakt.
+48 533 025 708 (w sprawach sprzedażowych)