Blog

Nowości w IwarePrint

Opublikowano 13 sierpnia 2021

Już 3. września poprowadzimy webinar, gdzie opowiemy – krok po kroku – co zmieniło się u Nas na przestrzeni ostatnich trzech miesięcy. Pokażemy szczegółowo rzeczy nad którymi pracujemy i standardowo pod koniec webinaru – sekcja Q&A – a więc pytania, na które prowadzący – Łukasz Głośny – od razu odpowie.

Okres letni to nie tylko czas opalania, miejskich plaży czy generalnie – urlopów. To również świetna pora na to, aby w firmie uporządkować nawet najdrobniejsze detale – w całość.

Na pewne zmiany światło zostało rzucone już w czerwcowym artykule pt. ’nadciaga-iware-print-3-0/ ’.Poruszone kwestie takie jak nowa skórka graficzna, prace nad panelem administracyjnym (3.0), nowym działem CSM (Customer Success Management) oraz wyraźne rozdzielenie klientów na abonamentowych i wdrożeniowych, to raptem część zmian. W ciągu najbliższych tygodni warto również spodziewać się rozbudowanej karty technologicznej. Ponadto, będzie możliwość integracji z operatorem logistycznym – apaczka.pl. Podzlecanie na innych platformach sprzedażowych to również powiew świeżości w kontekście możliwości udostępniania produktów innym kontrahentom. Wiele innych tematów odnośnie modyfikacji na pewno na webinarze nie zabraknie.

Rejestracja odbywa się na stronie: webinaria.iwareprint.pl.
Na około 30 min przed startem webinarium otrzymacie od nas maila wraz z linkiem do wydarzenia.

Nie możecie się doczekać – My również 🙂

Serdecznie zapraszamy

Do zobaczenia!




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Newsletter

Na bieżąco i z tematem pod reką.

Umów się na prezentację systemu
Szybkie pytanie, szybka odpowiedź, szybki kontakt.
+48 533 025 708 (w sprawach sprzedażowych)