Blog

Nowości w systemie IwarePrint. Podsumowanie pierwszego wydarzenia

Opublikowano 21 września 2021

W samo południe 3 września zainaugurowaliśmy nowy cykl wydarzeń online pt.: “Nowości w systemie IwarePrint”. Zapraszamy na krótkie podsumowanie pierwszego spotkania. Od razu też zapraszamy na kolejny webinar z tego cyklu, który będzie miał miejsce 6 października br.

Cykl „Nowości w IwarePrint” to godzinny webinar na, którym prezentujemy tematy nad którymi obecnie pracujemy w systemie. Na spotkaniu pokazujemy funkcjonalności jakie wprowadziliśmy do systemu IwarePrint w ostatnim miesiącu. Spotkania odbywają się w cyklu miesięcznym. Począwszy od kolejnego spotkania zawsze w środy. Dokładniej  w każdą pierwszą środę miesiąca. Już teraz zapraszamy na najbliższe wydarzenie 6 października br. Rejestracja w TYM miejscu. 

Wracając do wydarzenia, które za nami…

Pokazaliśmy projekt nowej skórki systemowej

Skórka nr 8 pojawi się w systemach wszystkich naszych Klientów w 4 Q 2021. Rzuty projektów zobaczyć możecie w galerii poniżej. Nowa skórka jest zdecydowanie bardziej dopracowana zarówno pod kątem funkcjonalności jak i wyglądu. Klienci nie będą musieli edytować kodu CSS tylko będą mieli możliwość rozbudowy skórki za pomocą widżetów na froncie sklepu. Nasi programiści pracują intensywnie nad wprowadzeniem jej do systemów.

Jakie funkcjonalności pokazaliśmy

Nowych funkcjonalności, poprawek systemowych, naprawy błędów było znacznie więcej, śledzić je możecie zawsze w Aktualizacjach na naszym Help’ie. Mając w tyle głowy, że umówiliśmy się na równe 60 minut skupiliśmy się na tych ważniejszych z punktu widzenia nowości oraz użyteczności w działaniu. Prezentując je na spotkaniu podzieliliśmy je w blokach modułowych.

Moduł E-commerce. Produkcja i Podzlecanie

Drobne rzeczy realizowaliśmy również w modułach Handlowiec i Reseller, ale jakoś tak wyszło, że na webinarze skupiliśmy się na trzech najczęściej wybieranych modułach w naszym systemie.

M. E-commerce. Ustawienia Rejestracji

Dodaliśmy w systemie opcję w Ustawieniach, która wyłącza blokadę uniemożliwiającą założenie wielu kont użytkownika na ten sam nr NIP. Funkcjonalność pozwala na składanie zamówień przez wielu pracowników z tej samej firmy. Wcześniej nie było to możliwe z uwagi na blokadę NIP-u dla jednego użytkownika. 

Ścieżka w Panelu Administracyjnym: Ustawienia > Ustawienia > Ustawienia Rejestracji

M. E-commerce – Szablony produktów

To bardziej użyteczność, żadna większa funkcjonalność. Zamiast pola wpisywanego z ręki mamy teraz wybór formatu z dropdowna. Oczywiście, żeby to działało musi być ustawiona  rola parametru format w systemie.  Mała poprawa, ale zdecydowanie ułatwiająca życie.  

Ścieżka w Panelu Administracyjnym: Ustawienia > Szablony produktów

M. E-commerce. Możliwość zmiany numeracji zamówień

Jeden z naszych Klientów zapytał nas o zmianę numeracji zamówień w taki sposób, żeby każde kolejne zamówienie zaczynało się od numeru 35 000. Nie było takiej funkcjonalności. Już jest: 

Ścieżka w Panelu Administracyjnym: Ustawienia > Główna drukarnia > Zwiększ numerację zamówień

M. E-commerce. Deklaracja HTML5

Prośba o tę modyfikację pojawiała się od dawna. Zmiana deklaracji dokumentu HTML4, na HTML5 jest już obecna w systemach. Zmiana DOCTYPE na HTML5 nastąpiła w trzech miejscach. Na Panelu, Sklepie i na Scaffolding.

M. E-commerce. Widok zamówień w anulowanym zamówieniu

W anulowanym zamówieniu (jeśli było tylko 1 zlecenie) nie było wcześniej informacji za pomocą jakiej płatności oraz jaka forma wysyłki była użyta w zamówieniu. To również zmieniliśmy w ostatnim czasie.

M. E-commerce. Widok zamówień. Historia. Funkcjonalność również dla użytkowników M. Produkcja

Zarówno w widoku Zamówień jak i Zleceń pojawił się przycisk Historia. Znaczne poprawienie użyteczności widoku w systemie. Pomocna zmiana dla naszych Klientów w przypadku dyskusji z klientem sklepu dot. historii omawianego zamówienia w systemie.  Funkcjonalność, która podaje informacje w czytelniejszy sposób zarówno korzystającym z Modułu E-commerce jak i Modułu Produkcja.

M. E-commerce. Łączenie przesyłek

W widoku zamówienia przy paczkach pojawił się nowy checkbox. Po zaznaczeniu minimum dwóch zamówień pojawia się przycisk do łączenia przesyłek. Można łączyć tylko przesyłki, które mają  spójną metodę wysyłki, adres wysyłki i adres nadawcy.

E-commerce. Usunięcie sekund ze zmiany daty realizacji w zamówieniu

Przy zmianie daty realizacji zamówienia, określamy godziny i minuty realizacji, usunięto możliwość określenia sekund.

M. Produkcja. Wyłączenie widoku cen pracownika produkcyjnego

“Chciałbym, żeby pracownik produkcyjny nie miał wglądu do cen przy zamówieniach w systemie”. Często pojawiające się zgłoszenie wśród użytkowników Modułu Produkcja. Od teraz jest to możliwe.

Edycja w sekcji: Pracownicy > Zarządzaj > Edytuj

M. Produkcja. Karta technologiczna

Po zmianie statusu realizacji zamówienia przez pracownika lub Administratora dane na Karcie Technologicznej (godzina rozpoczęcia/zakończenia, data) uzupełniają i aktualizują się automatycznie. Jak wiadomo większość drukarzy korzysta z karty technologicznej. Przydatna zmiana.

M. Produkcja. Zmiana daty realizacji zamówienia

Przy zmianie daty realizacji zamówienia, w powiadomieniu mailowym otrzymujemy informację o poprzedniej oraz nowej dacie realizacji zamówienia. Jedna i druga data widnieje w systemie. Ponadto w przypadku braku ustawienia godziny na 00:00, w powiadomieniu mailowym nie otrzymujemy informacji na temat godziny realizacji zamówienia.

M. Podzlecanie. Na jaki rynek realizować wysyłkę

Od teraz Udostępniający w dropshippingu swoje produkty może decydować w rodzaju wysyłki na jaki rynek chce kierować swoją ofertę. Aktualnie kierunki mamy dwa: Polskę i Niemcy. Dzieje się tak ponieważ w systemie pojawiła się funkcjonalność, która daje możliwość wyboru typu udostępnionego: “Kurier” [DE], a szukamy tego w sekcji:

Ustawienia > Rodzaje wysyłki > Dodaj

M. Podzlecanie. Na jaki rynek udostępnić swoje produkty

To wręcz rewolucja dla Modułu Podzlecanie. Przy udostępnianiu produktu można wybrać rynek (kraj) na który chcesz by produkt został udostępniony. Produkt będzie widoczny tylko dla drukarni, które działają na wybranym rynku. IwarePrint działa na rynku Polskim, Niemieckim oraz dla krajów anglojęzycznych. Dzięki temu drukarnie i agencje udostępniające swoje produkty w Module Podzlecania będą mogli pozyskiwać Klientów z innych krajów. Aktualnie skupiamy się na rozwoju rynku Polskiego oraz Niemieckiego.  

Wybór rynku (kraju) na który produkt ma być udostępniony znajdziecie w sekcji:

Asortyment > Produkty > Udostępnij > Rynek (Polska/Niemcy)

M. Podzlecanie. Automatyczne przeliczanie cen na podstawie waluty i kursu

Tym samym dorobiliśmy kolejną funkcjonalność. Możliwość przeliczania cen na podstawie waluty oraz kursu. Ceny od podwykonawcy są automatycznie przeliczane na podstawie ustawionego przez nas kursu w ustawieniach (zleceniodawcy). Zamówienie zleceniodawcy składane jest przez jego klienta w walucie zleceniodawcy, zamówienie podzlecane do podwykonawcy jest w walucie podwykonawcy i w takiej walucie też jest faktura.

Ustawiamy to w sekcji: Ustawienia > Waluty

M. Podzlecanie. Tłumaczenie parametrów

Funkcjonalność dedykowana zarówno rynkom zagranicznym jak i Polskiemu. Możliwość tłumaczenia parametrów z zaciąganego produktu na swój sklep online. Najprościej zobrazować to na przykładzie rynku Polskiego. Klient X udostępniający swój produkt Wizytówki w formacie “Zadruk” używa nazewnictwa w swoim produkcie : 4+0, 4+4. Klient, który zaciąga od niego produkt na swój sklep online w pozostałych swoich produktach gdzie ma parametr “Zadruk” używa nomenklatury: druk jednostronny i dwustronny. Klienci sklepu lubią konsekwencję. Od teraz będzie można zmieniać nazewnictwo danych parametrów (zmieniać, ale nie dodawać) w produktach zaciąganych na swój sklep. W podanym przykładzie zaciągający produkt będzie miał możliwość zmiany Parametru 4+0 i 4+4 na wspomniany druk jednostronny i dwustronny.  Bardzo przydatna funkcjonalność w Module Podzlecania, którą znajdziecie:

Asortyment > Słownik parametrów (podzlecanie)

Zmiana systemowa. Flaga Premium w IwarePrint

Klienci, którzy korzystają to wiedzą, ale pokazaliśmy również tym, którzy mogą być zainteresowani Pakietem Wdrożeniowym. Flaga Premium w systemie IwarePrint dotyczy Klientów, którzy są na aktywnym Planie Wdrożeniowym Stałym. O wszystkim pisaliśmy w dłuższym artykule (LINK do artykułu) wprowadzającym w świat Pakietu Wdrożeniowego. 

Flaga informuje o kilku rzeczach. Po pierwsze informuje, że Klient został przeniesiony na osobny serwer. Przeniesienie na osobny serwer zwiększa wydajność naszego systemu oraz uniezależnia go od innych naszych systemów.  Dodatkowo daje możliwość ustawienia backupów baz danych oraz wszystkich plików na serwer AWS S3 do, którego Klient ma dostęp. 

Flaga informuje również o nielimitowanym dostępie do API IwarePrint oraz do Funkcjonalności Arkusza konfiguracji parametrów dla produktów kalkulowanych. Klienci z Flagą Premium nie muszą zakładać ticketów. Otrzymują indywidualnego opiekuna. Właściwie jest to cały proces. Zawiązujemy dedykowany team wdrożeniowy. Mamy dedykowanego Key Account’a obsługującego danego Klienta Wdrożeniowego. W całą obsługę zaliczamy również Indywidualny Kontakt z działem Customer Success Management, działem Testerów, Działem DEV. Współpraca na linii Team IwarePrint a Klient pozwala na konsultacje wszystkich zmian w omawianych wdrożeniach. Dla takiego Klienta tworzymy indywidualny Kanał na Slacku. Możliwość zgłaszania błędów przy Pakiecie Wdrożeniowym występuje za pomocą zarówno systemu ticketów, drogą mailową, czy za pomocą kanału Slack.

Podczas wydarzenia nie udało nam się pokazać sporej ilości nowości. Nie wspomnieliśmy nic o integracji z Allegro. Pewnie jeszcze do tego wrócimy podczas najbliższego spotkania. Do kolejnego spotkania zakończymy choćby integrację z apaczka.pl
Nowości w systemie IwarePrint już 6 października br. Zapraszamy do rejestracji na naszej stronie webinarowej > http://webinaria.iwareprint.pl 

Zapraszamy
Zespół IwarePrint

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Newsletter

Na bieżąco i z tematem pod reką.

Umów się na prezentację systemu
Szybkie pytanie, szybka odpowiedź, szybki kontakt.
+48 533 025 708 (w sprawach sprzedażowych)