Jak poprawić komunikację z klientem przy opiniowaniu projektów graficznych?

Tworzysz projekty, które wymagają szybkiego i precyzyjnego feedback`u? A może takie projekty zamawiasz i potrzebujesz narzędzia, które umożliwiłoby przekazanie grafikowi Twoich dokładnych uwag? Jeżeli tak, to UXfeedback.us jest czymś, co warto wypróbować.

UXfeedback.us jest wewnętrznym projektem firmy IWARE. Serwis ten stworzony został aby maksymalnie skrócić czas pomiędzy przesłaniem projektu do klienta, a otrzymaniem od niego jak najdokładniejszego feedback`u. Ile razy zdarzyło się tak, że grafik inaczej zrozumiał Wasze uwagi i umieścił zmiany w innym miejscu, niż mieliście na myśli? Ile razy taki projekt musiał przechodzić tą drogę, by taki projekt został dobrze poprawiony? Ile czasu w tygodniu na to tracicie?

UXfeedback.us daje nam rozwiązanie, które eliminuje takie problemy.

Całe funkcjonowanie serwisu opiera się na czterech prostych krokach:

1. Zaczynamy od wgrania projektu. Można wgrać pliki graficzne bądź strony internetowe o rozszerzeniach jpg, png, pdf, html, ppt bądź podając link do projektu w wersji Live Website.

2. Wygenerowany link do projektu wysyłamy do osób, od których chcemy zebrać Feedback.

3. Klienci wchodząc w link widzą swój projekt, na który mogą nanosić swoje pinezki w odpowiednia miejsca oraz dodawać do nich swoje komentarze.

4. Wszystkie komentarze są widoczne w jednym miejscu, dzięki pinezkom precyzyjnie widać, którego miejsca dana zmiana dotyczy.

Realizujesz dużo projektów? Wszystkie uwagi pracowników i klientów chcesz mieć w jednym miejscu? Może warto już wypróbować UXfeedback.us? W serwisie dostępna jest wersja “Free”, która posiada aż 50 darmowych komentarzy do każdego pojedynczego projektu, co czyni narzędzie praktycznie bezpłatnym.

Sprawdź jak działa narzędzie na poszczególnych plikach:

PDF

JPEG, PNG

Prezentacja PowerPoint

Strona www na przykładzie Zalando.pl

 

Jako załoga iwarePRINT serdecznie polecamy UXfeedback.us oraz zapraszamy do korzystania!

 

O autorze
Konrad Skotniczny

Specjalista ds. wsparcia technicznego. W iwarePRINT zajmuje się obsługą systemu Ticketów, prowadzeniem Bloga wraz z sekcją Help oraz testowaniem oprogramowania. Prywatnie student oraz miłośnik e-sportu.

Podziel się wpisem:

KOMENTARZE

komentarzy