Lista wdrożeniowa – aktualizacja!

 

Długo wyczekiwana chwila nadeszła. Dobrze wszystkim znana Lista Wdrożeniowa wychodzi na światło dzienne. Dotychczasowa tajemnicza i przechowywana przez nas Lista staje się ogólnodostępna już od poniedziałku.

 

Staramy się wsłuchiwać w głosy naszych Klientów. Te od dawna wskazywały na chęć aktywnego uczestnictwa w tworzeniu tejże Listy czy nawet samego jej podglądu. Na przestrzeni ostatnich miesięcy toczyliśmy wiele dyskusji z Klientami o tym magicznym narzędziu. Pomysły były mniej lub bardziej udane – od tworzenia grup na Social media, korzystania z dostępnym CRM`ów, po stworzenie prostej, ogólnodostępnej Listy.

 

Postanowiliśmy pójść krok dalej i oddać Klientom pod głosowanie całą Listę Wdrożeniową, która od teraz będzie dostępna wewnątrz systemu iwarePRINT.

 

Cały panel Listy Wdrożeniowej będzie dostępny z poziomu systemu – przycisk otwierający Listę znajdziemy w górnym menu:

 

Na sam początek zobaczymy Panel „Lista wdrożeń„. To tutaj znajdują się wszystkie aktualnie realizowane wdrożenia oraz te, które są na liście do głosowania.

Realizowane wdrożenia – To okno zobaczymy dopiero za miesiąc, gdy pierwsze funkcjonalności zostaną wybrane do realizacji. Okno to będzie przedstawiać aktualnie realizowane wdrożenia oraz ich status postępu.

Wdrożenia pod głosowanie – Tutaj znajduje się lista wszystkich propozycji funkcjonalności, na które będzie można oddawać swoje głosy. Wdrożenia oznaczone są modułami, a sama lista posortowana jest ilością głosów już oddanych na dane zgłoszenie.

 

 

Co oznaczają poszczególne kolumny?

Ilość głosów – liczba głosów już oddanych na daną funkcjonalność.

Wdrożenie  – nazwa danego wdrożenia. Po rozwinięciu dostępny jest także jego opis.

Koszt wdrożenia – jeżeli jesteś zainteresowany danym wdrożeniem, ale nie uzyskuje ono wystarczającej ilości głosów, możesz opłacić to wdrożenie, by zostało przekazane do realizacji. Koszt nie oznacza, że za wdrożenie trzeba zapłacić. Jeżeli funkcjonalność zbierze największą liczbę głosów – przejdzie do realizacji bez dodatkowych kosztów.

Współdziel koszt – ta kolumna odnosi się do poprzedniej. Jeżeli kilku Klientów jest zainteresowanych danym wdrożeniem, to mogą oni współdzielić koszt między sobą.

Samo wyrażenie chęci do niczego nie zobowiązuje – jest tylko sumą poglądową. Można zarówno oddać głos na wdrożenie jak i wyrazić chęć współdzielenia kosztów. Dalsze ustalenia co do płatnego wdrożenia będą miały miejsce po zebraniu odpowiedniej ilości Klientów zainteresowanych.

Czas – czas, jaki jest potrzebny na zrealizowanie danego wdrożenia. Wyrażony jest w dniach roboczych.

 

Jak będzie funkcjonować  lista wdrożeniowa?

Głosować będzie można przez cały miesiąc, a za miesiąc (dokładnie 13.09) pierwsze wdrożenia z największą liczbą głosów zostaną przekazane do realizacji. W tym samym czasie punkty do głosowania ulegną także odnowieniu. Lista wdrożeń realizowanych zawsze będzie zagospodarowana na 40 dni roboczych do przodu, na taką też liczbę dni zagospodarujemy pierwszą listę do realizacji. Następne wdrożenie z kolejki przejdzie do realizacji, gdy zwolni się odpowiednia ilość dni na liście. Głosy oddane na wdrożenia są liczone automatycznie oraz przechodzą one na następny miesiąc.

 

Liczba głosów

Na koniec nieco o samych głosach. Wdrożenia mają limity głosów – na jedno wdrożenie nie możemy oddać więcej, niż 3 nasze głosy na miesiąc. Oznacza to, że jeżeli zagłosujemy na dane zgłoszenie trzy razy dnia 11 stycznia, to kolejne nasze trzy głosy na to samo wdrożenie będzie można oddać 11 lutego. 

Natomiast sama liczba głosów, jaka będzie dostępna do dyspozycji zależna jest od liczby posiadanych modułów:

1 Moduł – 1 głos

2 Moduły – 5 głosów

3 Moduły – 10 głosów

4 Moduły i więcej – 15 głosów

Dodatkowo można uzyskać jeden dodatkowy głos na stałe za korzystanie z własnego serwera FTP lub wtyczki Planeupload. Punkt za Planeupload dolicza się automatycznie, natomiast klientów korzystających z własnego FTP zapraszamy do kontaktu przez system Ticketów w celu przyznania punktu.

Należy jednak pamiętać, że niewykorzystane głosy nie przechodzą na następny miesiąc!

 

Tak oto prezentuje się nowa Lista Wdrożeniowa. Już od poniedziałku zapraszamy do głosowania, a podsumowanie pierwszego miesiąca działania Listy przedstawimy w kolejnym artykule.

O autorze
Konrad Skotniczny

Specjalista ds. wsparcia technicznego. W iwarePRINT zajmuje się obsługą systemu Ticketów, prowadzeniem Bloga wraz z sekcją Help oraz testowaniem oprogramowania. Prywatnie student oraz miłośnik e-sportu.

Podziel się wpisem:

KOMENTARZE

komentarzy