Nadchodzące zmiany w TicketTracking

helpdesk-meeting
TicketTracking to główny sposób komunikacji między klientami iwarePRINT a helpdeskiem. W dążeniach do ciągłej poprawy jakości obsługi w ostatnim czasie udoskonaliliśmy tą platformę. Mamy nadzieję, że nadchodzące zmiany przyczynią się do jeszcze sprawniejszej pracy helpdesku, co przełoży się na sukcesy naszych klientów. Poniżej najważniejsze zmiany w TicketTracking.

Statusy ticketów zostaną rozbudowane o dodatkowe informacje. Teraz, oprócz wcześniej dostępnych: nowe, oczekuje na odpowiedź i zakończone, dodane zostaną dodatkowe klasyfikatory.

Uaktualniony workflow ticktów będzie wyglądał następująco: nowe, niepodjęte jeszcze tickety będą oznaczone statusem “nowy”. Ticket, który został podjęty przez helpdesk będzie miał po stronie klienta status “w trakcie opracowywania”.

Równocześnie, po stronie naszego panelu będziemy mogli oznaczać tickety dodatkowymi statusami, jak na przykład “prośba o interwencję programisty”. Przed zamknięciem ticketa dostępny będzie dodatkowy status: “rozwiązany”. Oznaczać on będzie tickety, w których temat został rozwiązany, ale czeka on na zamknięcie przez jedną ze stron.

Wszystko to pozwoli nam lepiej panować nad zgłoszeniami, łatwiej nam będzie filtrować niezakończone sprawy i sprawniej przekazywać je do zainteresowanych osób.

Pomocna w codziennej pracy helpdesku okaże się możliwość ustawiania priorytetów dla zgłoszeń. Dzięki temu pilne i ważne wątki zawsze będą łatwe do odnalezienia w razie potrzeby. 

Dodana zostanie opcja ponownego otwarcia zamkniętych już wątków. Pomoże to w ograniczeniu liczby rozpoczynanych wątków i trzymaniu tematów w jednym miejscu.

Wraz z aktualizacjami, planujemy także dodać wsparcie dla spellchecker’a, czyli możliwości podkreślania błędów przez przeglądarkę w trakcie pisania. Ta opcja przyda się nie tylko dyslektykom, ale i nam pozwoli ustrzec się gaf.

Z nadchodzących zmian warto wspomnieć o dodaniu wsparcia dla stopek w odpowiedziach pracowników iwarePRINT. Dzięki temu już nigdy nie będzie wątpliwości, kto napisał daną wiadomość.

Większość opcji będzie dostępna już od najbliższej aktualizacji, pozostałe zostaną wdrożone z czasem. Wierzymy, że lepsza organizacja przyczyni się do większej produktywności i zmiany te przełożą się bardziej efektywną pracę zarówno naszą jak i naszych klientów.

 

O autorze
Paweł Dużalski

W iwarePRINT zajmuje się wsparciem technicznym, testowaniem oprogramowania, zarządzaniem projektami związanymi z rozwojem klientów, analizą rynku web-to-print i administrowaniem bloga.

Podziel się wpisem: