Nowe funkcjonalności ułatwiające pracę handlowcom

businessman working
Moduł handlowca, jeden z najpopularniejszych modułów iwarePRINT, sukcesywnie rozwija się od momentu jego wprowadzenia. Sugestie naszych klientów bierzemy sobie do serca, a nasi programiści wcielają je w życie. W ostatnim czasie zebrało się kilka interesujących nowych funkcjonalności, które ułatwiają pracę handlowcom i pozwalają im sprzedawać jeszcze efektywniej.

Tryb pracy handlowców

Różne drukarnie organizują pracę handlowców w różny sposób. Jedne preferują aby każdy handlowiec miał wyłączny kontakt ze swoimi klientami. Inne z kolei traktują handlowców jak jeden team, który wymienia się klientami.

Oba rozwiązania mają swoje plusy i minusy i nie nam decydować, które jest lepsze. Z tą myślą w module handlowca powstała opcja trybu pracy. Teraz administrator wybiera czy klient może być obsługiwany tylko przez jednego handlowca, czy przez wielu. Opcja ta przydaje się także, gdy jeden z handlowców wybierze się na urlop. Klient nie musi czekać na jego powrót, tylko otrzyma ofertę w standardowym terminie.

Możliwość odrzucania części oferty przez klienta

Do tej pory, aby wysłać klientowi ofertę na różne warianty tego samego produktu, np. z innym czasem realizacji lub kilkoma nakładami, trzeba było wygenerować kilka ofert. Teraz, dzięki możliwości odrzucania elementów oferty, handlowiec może wysłać kilka opcji produktu w jednej ofercie, a klient sam wybiera najlepszą dla niego.

Funkcjonalność ta przydaje się również, gdy oferta jest na kilka produktów, a klient chce zrezygnować z jednego lub kilku z nich, a resztę zaakceptować. Możliwość odrzucenia części oferty skraca cały proces ofertowania, dzięki czemu zadowoleni są zarówno handlowcy jak i klienci.

Zdarzenie o dodaniu klienta przez handlowca

Nowe zdarzenie pozwala handlowcowi założyć konto klienta, a iwarePRINT automatycznie poinformuje o tym wysyłając mu dane do logowania. Jest to duże ułatwienie dla handlowców pracujących z nowymi klientami, którzy do tej pory zmuszeni byli zakładać konta klientom i później kontaktować się z nimi celem przekazania danych. Teraz wszystko wydarza się automatycznie, a cały proces został skrócony.

To nie wszystkie nowości i ulepszenia, które zostały wprowadzone do modułu handlowca w ostatnim czasie. Zachęcamy wszystkich do testów i przekonania się samodzielnie – 30 dni jest za darmowe. Tych z Państwa, którzy testowali już kiedyś moduł, a chcieliby sprawdzić go ponownie, prosimy o kontakt przez tickety.

 

O autorze
Paweł Dużalski

W iwarePRINT zajmuje się wsparciem technicznym, testowaniem oprogramowania, zarządzaniem projektami związanymi z rozwojem klientów, analizą rynku web-to-print i administrowaniem bloga.

Podziel się wpisem:

KOMENTARZE

komentarzy