Okiem drukarza: Drukexpress.pl

Powracamy na stałe z regularnym cyklem na naszym blogu – „Okiem drukarza”. Raz na jakiś czas będziemy Was zapraszać na rozmowę z przedstawicielem drukarni / agencji, która korzysta z naszego oprogramowania. Zapraszamy na rozmowę z przedstawicielem drukarni Drukexpress.pl

 

Paweł Perdek
CEO drukarni Drukexpress.pl
Drukexpress.pl ul. Kwidzyńska 6e, 51-416 Wrocław
+48 601 512 355, pawel@drukexpress.pl

 

 

Jaką drukarnią jest Drukexpress.pl ? Przybliż trochę specyfikę działalności drukarni, w czym się specjalizujecie.

Jesteśmy drukarnią cyfrową stawiającą na jakość i terminowość.

Wydruk 1 plakatu czy 50 wizytówek jest dla nas tak samo ważne jak zamówienie na kilka tysięcy naklejek. Mamy precyzyjne procesy obsługi zamówień, to pozwala nam nadzorować dużą ilość zleceń. Jedną z naszych specjalizacji jest druk materiałów personalizowanych, konfekcjonowanych i wysyłanych na wiele adresów.

 

Słów kilka o parku maszynowym jaki macie do dyspozycji, terminy waszych realizacji, jak duże obłożenie potraficie obsłużyć.

Do naszej drukarni wybieramy maszyny najlepszych producentów. Dysponujemy różnorodnym parkiem maszynowym, dzięki czemu możemy zrealizować wiele prac.

Naszą podstawową maszyną drukującą jest HP Indigo 5600 w wersji 7 kolorowej. Pozwala drukować najwyższej jakości materiały również z wykorzystaniem koloru białego na mediach przezroczystych lub ciemnych. Własna, przystosowana do produktów cyfrowych introligatornia, pozwala expresowo wykonać zlecenia.

Więcej informacji na temat parku maszynowego Drukexpress możecie znaleźć  w TYM miejscu.

 

Jakie produkty udostępniacie obecnie w module Podzlecania.

Obecnie poza naszymi bestsellerami, czyli wizytówkami oraz naklejkami, udostępniamy wizytówki Multiloft, wizytówki na papierach ozdobnych, zaproszenia, pocztówki, bilety, plakaty XXL, druki samokopiujące, notesy spiralowane, katalogi klejone PUR.


Pełna oferta Drukexpress.pl w module Podzlecania znajduje się w TYM miejscu.

Czy planujecie jakieś dodatkowe w najbliższym czasie Udostępniać?

Nasz system mocno się rozwija i co miesiąc przybywa przynajmniej jeden nowy produkt.

Udostępnić możemy każdy produkt dostępny na naszej stronie, ale jesteśmy również otwarci na propozycje produktów przesłane przez klientów. Jeżeli tylko będzie to produkt możliwy do wykonania w naszej drukarni to możemy go wprowadzić i udostępnić na wyłączność lub do ogólnej oferty. Jeśli ktoś z potencjalnych Klientów ma taką potrzebę – zapraszam do kontaktu czy to indywidualnie czy to przez stronę https://drukexpress.pl/

 

Jakie dajecie rabaty, terminy realizacji? Jak byś przekonał do współpracy tych, którzy Was jeszcze nie znają?  

Pracujemy na rabatach do 25%, natomiast największy nacisk kładziemy na jakość i termin realizacji. Robimy wszystko, żeby nasi klienci czuli pewność, że zamówiony u nas produkt dotrze na czas. Bardzo często klienci „testują nas” małym zamówieniem o krótkim terminie realizacji by przekonać się, czy rzeczywiście damy radę. Najlepiej przecież sprawdza się wszystko w praktyce. Masz pilną pracę? Zapraszam do testów :)

 

 

„Obsługujemy głównie firmy projektujące, agencje reklamowe czy drukarnie… i takich klientów zapraszamy do współpracy. My mamy wiedzę i urządzenia do produkcji, a projektowanie zostawiamy naszym klientom.”

 

 

Na koniec wywiadów planujemy wprowadzić dwa pytania z cyklu Hyde Park w iwarePRINT. Prosimy o szczere odpowiedzi (również te niewygodne dla nas). Korzystacie z wszystkich modułów w iwarePRINT. Jesteście z nami “od zawsze”, aktywnie działacie na Liście Wdrożeniowej. Po tych wszystkich latach możesz chyba powiedzieć, który moduł w iP jest tym ulubionym a, który najbardziej Cię drażni?

Długo się zastanawiałem, który moduł jest moim ulubionym i doszedłem do wniosku, że nie mam takiego jednego. Moduły się uzupełniają i całość tworzy narzędzie ułatwiające pracę. Niewątpliwie dwoma najważniejszymi modułami są e-commerce i produkcja, bez których nie wyobrażam sobie funkcjonowania firmy. Po przeciwnej stronie znajduje się moduł preflight – używaliśmy go na początku i stwarzał wiele problemów naszym klientom, dlatego w pewnym momencie przestaliśmy z niego korzystać. Pozostałe moduły Reseller, Handlowiec czy nowy Podzlecanie są poprawne, działają i korzystamy z nich, ale wymagają naszym zdaniem trochę zmian czy poprawek.

 

Jakiej funkcjonalności najbardziej brakuje Ci w iwarePRINT, a bez której nie wyobrażasz sobie pracy na systemie?

I tutaj pojawia się kolejny problem bo jestem osobą, która systematycznie dąży do jak największej automatyzacji i ułatwienia pracy. Dlatego odpowiedzi na to pytanie jest wiele i zależą one dla kogo ma być to ułatwienie.

Dla naszych klientów, taką funkcjonalnością jest Książka Adresowa – o której dodanie do Listy Wdrożeniowej nie mogę się doprosić (może ten wywiad coś w tej kwestii zmieni). Sporo też zgłoszonych przez nas usprawnień czy poprawek jest na Liście Wdrożeniowej i dążymy, żeby były one wdrożone jak najszybciej. Dzięki temu wszystkim będzie pracowało się łatwiej, szybciej i wygodniej – a do tego służy właśnie ten system.

 

To chyba tyle, Dziękujemy za wywiad!

Wkrótce powrócimy do Was z kolejną częścią cyklu “Okiem drukarza”.

O autorze
Łukasz Głośny

Głośny Łukasz – odpowiedzialny za kontakty handlowe w iwarePRINT.
Wcześniejsze aktywności zawodowe to przede wszystkim działania sprzedażowe, marketing, organizacja wydarzeń. Z IWARE związany od 2014 r.

Podziel się wpisem:

KOMENTARZE

komentarzy