Wdrożenia dodatkowe oraz Moduł Rozszerzeń w iwarePRINT

W dzisiejszym wpisie słów kilka na temat możliwych wdrożeń i rozszerzeń, które mogą dodać parę ulepszeń do Waszego systemu. Jeżeli chcecie rozwinąć system o nowe możliwości – to znajdziecie tutaj coś dla siebie.

Artykuł składa się z trzech części:

1) wdrożenia indywidualne, płatne – są to wdrożenia, które jako zespół iP wykonujemy za Was oraz wdrażamy je do Waszego systemu;

2) rozszerzenia płatne – są to swego rodzaju dodatki do systemu, oferujące nowe funkcjonalności, które po wykupieniu są do Waszej pełnej dyspozycji;

3) rozszerzenia darmowe – czyli analogicznie do punktu drugiego, z tą różnicą, że te dodatki zostały udostępnione całkowicie darmowo.

Tak więc zacznijmy od wdrożeń indywidualnych. Są to takie wdrożenia, które są dodatkowo płatne, a o szczegóły i chęć współpracy przy tych wdrożeniach zapraszamy do kontaktu poprzez system ticketów, bądź adres e-mail: bok@iwareprint.pl

W naszej ofercie posiadamy 4 wdrożenia płatne.

  1. Pełne wdrożenie systemowe – czyli najnowsza oferta, jaką przygotowaliśmy. Skierowana jest dla nowych klientów, którzy dopiero rozpoczynają swoją pracę na systemie. Wdrożenie to polega na pełnym przygotowaniu systemu do faktycznej pracy na nim całkowicie przez iwarePRINT – Wy tylko dostarczacie nam niezbędne do treści, a my na ich podstawie przygotowujemy system do pracy. Wdrożenie obejmuje wyłącznie aspekty techniczne systemu oraz jest przeprowadzane dla jednego, bazowego modułu E-commerce, a po wdrożeniu przygotowane jest specjalnie szkolenie z zakresu obłsugi serwisu.
  2. Kalkulator dla druku kalkulowanego – czyli podstawa działania produktów kalkulowanych w systemie iwarePRINT. Oferta dotyczy stworzenia kalkulatora produktowego na bazie programu Excel, który będzie odpowiadał za kalkulację cen w produkcie. Wykonanie następuje po dostarczeniu wszystkich informacji na temat produktu, czyli z jakich parametrów ma się składać oraz jak ma tworzyć się jego cena. Wycena dla tego wdrożenia jest zawsze ustalana indywidualnie, na podstawie stopnia złożenia kalkulatora.
  3. Widok trójkolumnowy – czyli modyfikacja szablonu drukarni, a dokładnie widoku produktu. Wdrożenie to wprowadza widok produktu oparty na trzech kolumnach, który można podejrzeć tutaj. Widok ten składa się z kolumny wyboru parametrów, z kolumny odpowiadającej za wyświetlanie cenników, w której można zastosować dwie zależności, czyli dla przykładu nakład oraz różne tryby realizacji, oraz z kolumny odpowiadającej za podsumowanie wybranej kombinacji parametrów. Dodatkowo widok posiada mechanizm odliczania czasu do złożenia zamówienia, by to zostało wysłane w konkretnym dniu. Wdrożenie jest przeprowadzane na jeden szablon z osobna. Oferta dotyczy wdrożenia funkcjonalności, bez ostylowania widoku.
  4. Tworzenie skórki graficznej – jest to jedyne wdrożenie, które nie jest realizowane przez iwarePRINT. My nie zajmujemy się edycją skórek graficznych, dlatego to wdrożenie jest realizowane przez polecaną przez nas firmę zewnętrzną – Kompromix. Wdrożenie polega na wykonaniu skórki graficznej dla sklepu internetowego, opartego na skórkach dostępnych w iwarePRINT. Współpraca może polegać na zarówno cięciu i kodowaniu grafiki, jak i obu rzeczy z osobna. Odnośnie szczegółów należy skontaktować się bezpośrednio z firmą Kompromix.

Przejdźmy do kolejnej części, czyli Moduł rozszerzeń. Moduł ten znajdziemy już bezpośrednio w systemie iwarePRINT, przechodząc w do zakładki “Ustawienia -> Rozszerzenia”. Tutaj znajdziemy wszystkie Rozszerzenia, zarówno te płatne, jak i te darmowe. Czym są te rozszerzenia? Są to specjalnie dodatki do systemu, które pozwalają na dodanie nowych funkcjonalności do systemu, bądź też rozszerzenie działanie obecnych już rozwiązań.

Zacznijmy od tych płatnych. Tutaj, wchodząc do zakładki “Rozszerzenia”, możemy podejrzeń cenę takiego rozszerzenia, oraz, w praktycznie każdym przypadku, przed wykupieniem Rozszerzenia możemy przetestować je przez określoną liczbę dni.

Takich płatnych rozszerzeń oferujemy 6:

  1. Google Merchant – eksport produktów – czyli rozszerzenie które pomoże nam zaistnieć w Zakupach Google. Funkcjonalność ta pozwala na wyeksportowanie danych o produkcie w takim formacie, by można było je zastosować w usłudze Google Merchant. To rozszerzenie można testować przez 5 dni.
  2. Freshmail – wtyczka integrująca system iwarePRINT z systemem marketingu email – Freshmail. Rozszerzenie to eksportuje klientów drukarni (którzy wyrazili na to zgodę) i dodaje ich do listy na Freshmail. Tą funkcjonalność testować można przez 7 dni.
  3. Fakturownia – narzędzie pozwalające wystawiać faktury w Fakturowni oraz zaciągać je do iwarePRINT. Zastępują one standardowe faktury, które wystawia system iP. Do działania wymagane jest konto w tym programie. Fakturownię przed zakupem testować można przez aż 30 dni.
  4. wFirma – czyli drugi program do faktur, który pozwala na wystawiania faktur do iwarePRINT w zewnętrznym programie. Tak jak w przypadku wcześniejszej wtyczki, do działania wymagane jest konto w wFirmie. Działanie na chwilę obecną jest takie same, czyli faktury wystawione w wFirmie są zaciągane do systemu iwarePRINT, jednak na Liście wdrożeniowej znajduje się kilka wdrożeń rozwijających działanie tego rozszerzenia, jak zmiany w terminie płatności czy też wystawianie faktur w Euro oraz w Funtach. Czas na testowanie również wynosi 30 dni.
  5. Furgonetka.pl – duża integracja z serwisem Furgonetka.pl, który pośredniczy w zamawianiu kurierów oraz generowaniu etykiet z wieloma kurierami, takimi jak DHL, DPD, InPost. Czyli wszystko co potrzebne do wysyłania paczek w jednym miejscu. Do działania wymagane jest konto w tym serwisie. Czas na testy – 10 dni.
  6. Let’s Encrypt Certyfikat SSL – tutaj wyjątkowe rozszerzenie, bo jako jedyne nie posiada opcji testowej. Wtyczka to odpowiada za podpięcie na stronę internetową certyfikatu SSL, jednak wyjątkowo w formie wtyczki. Dzięki temu nie trzeba dokonywać zakupu certyfikatu w zewnętrznej firmie, opłata jest jednorazowa, certyfikat odnawia się automatycznie. Dodatkowo zapewnia darmowy certyfikat dla każdego resellera czy poddrukarni. Instalacja również odbywa się automatycznie.

Płatne rozszerzenia mamy za sobą, przejdźmy więc do rozszerzeń darmowych. Tutaj takich darmowych wtyczek do zaoferowania mamy dwie:

  1. PlaneUpload – Uploader plików do zamówień – wtyczka, która podmienia standardowy mechanizm wgrywania plików w drukarni na wtyczkę PlaneUpload. Rozszerzenie to oferuje integrację z chmurami takimi jak Google Drive, Dropbox, Amazon S3 czy też serwery (s)FTP. Dodatkowo podmienia Uploader systemowy na ten oferowany przez PlaneUpload, zawierający komentarze, paski postępu, miniaturki, drag&drop, funkcję wgrywania wielu plików naraz. Sam uploader można również edytować za pomocą CSS. Do działania wymagane jest konto w tym serwisie. Warto zaznaczyć, że serwis ten posiada bardzo funkcjonalną, darmową wersję.
  2. DotPay – darmowa wtyczka rozszerzająca metody płatności w Waszym sklepie internetowym, które oferujecie swoim klientom. Tutaj oczywiście do działania wymagane jest konto w tym serwisie. Jeżeli nie posiadasz konta w tym serwisie, to rejestrując się z naszego linku można skorzystać z preferencyjnych stawek.

Tutaj więc kończymy spis oferowanych przez nas wdrożeń oraz wtyczek. Coś przykuło Waszą uwagę? Chcecie się na coś zdecydować, ale macie pewne wątpliwości? W takim wypadku odezwijcie się do nas poprzez system ticketów, bądź wyślijcie wiadomość na adres: bok@iwareprint.pl – tam udzielimy więcej szczegółowych informacji na temat wdrożeń czy wtyczek.

Zapraszamy do testowania!

O autorze
Konrad Skotniczny

Specjalista ds. wsparcia technicznego. W iwarePRINT zajmuje się obsługą systemu Ticketów, prowadzeniem Bloga wraz z sekcją Help oraz testowaniem oprogramowania. Prywatnie student oraz miłośnik e-sportu.


Podziel się wpisem:

KOMENTARZE

komentarzy